pondělí 28. října 2013

Sama doma

Jiří mi odjel stejně jako všichni ostatní na prodloužený víkend domů, já jsem šla o víkendu do práce, takže víkend jsem měla pracovní a dnes mám volno. Takže jsem doma jen s Bublou a s holkama. I přesto, že víkend jsem měla pracovní, tak přijeli na víkend babička s dědou. Dali si okruh po pražských turistických atrakcích a už včera odjeli, škoda, dnes jsme mohli mít hezký den. V pátek jsem měla úplně volný den, což jsem už celkem dlouho neměla, takže ve čtvrtek jsem se do noci koukala na tři díly Downton Abbey, které jsem zatím zmeškala. Vstala jsem hezky v deset ráno, nasnídala se, uvařila oběd i do práce a šla plavat a vyhřát se do parní sauny. Miluju dny, jako jsou tyhle.

Minulou sobotu tady byla trošku pekelná oslava Jiřího narozenin, a protože já jsem šla další den do práce, tak jsem vybavena špunty do uší šla spát nějak kolem jedné hodiny ranní. Hezky jsem si pospala, nic jsem neslyšela, jen jsem se probudila, když Jiří s kamarády odcházeli do města. Když jsem ráno vylezla z pelechu, tak byla všude polepená podlaha, papíry, které byly na jídelním stole v kuchyni, byly ve dřezu, na stole. Říkám si sakra, co to je. Špunty byly opravdu důkladné, jeden Jiřího kamarád se vyvalil na stůl a letěl i se stolem na zem, rozflákal talíř a dvě skleničky. No vypadá to na výlet do IKEA... Ale aspoň jsem si pospala. :D Fotky naštěstí radši asi nikdo ani nemá, ale možná by to Jiřímu pomohlo se rozpomenout, co se vlastně dělo.

Po dlouhé době jsem se snažila sehnat lístky na Cimrmany a po půl dni sezení a refreshování stránky s online rezervacema na stránkách divadla se mi dílo podařilo, takže půjdeme s Jiřím 12. listopadu na hru Blaník. V pondělí jsme byli taky s Jiřím v imaxu na film Gravitace ve 3D. Vždycky říkám, že na 3D jedině do imaxu, jinak to nemá smysl. Film ani efekty nezklamaly a já jsem po dlouhé době odcházela z kina totálně nadšená. A taky jsme po filmu šli do Světozoru, kde měli půl hoďky před zavíračkou slevy na dorty. :-) Yummy yummy.

Takže tak se teď mám...
Vanda

Žádné komentáře:

Okomentovat