pátek 18. října 2013

Brokolicový krém a Signal festival

Nesnáším brokolici. Pak jednou jsem si řekla, že zkusím udělat brokolicový krém. Na tom přece nemůže být nic špatného, je to přece rozmixované. Dala jsem brokolici šanci a od té doby tuhle polévku mám fakt ráda. Ale v jiných formách jsem teda ještě brokolici na milost nevzala.

Ano, mám v Praze fakt krásné servírovací nádobí :D Hrnek :D
Recept na brokolicový krém:

1 lžíce olivového oleje
1 jemně pokrájená cibule
1 stroužek česneku krájený na plátky
1 středně velká oloupaná a pokrájená brambora
1 brokolice, 100 ml smetany
sůl a čerstvě mletý pepř na dochucení

Olej rozpalte ve větším hrnci, pak na něm opečte cibuli a česnek. Přidejte pokrájenou bramboru a 1 litr vody. Přiveďte k varu a povařte 10 minut. Přidejte omytou a na růžičky rozebranou brokolici, přiklopte a nechte probublávat dalších 10 minut. Po 5 minutách přidejte dle potřeby na zahuštění ovesné vločky - nedávám, takže polévka je řidší. Polévku promixujte tyčovým mixérem, vlijte smetanu a dochuťte solí a pepřem, zahřejte a už nevařte. 

A jeden z mých nejoblíbenějších pokrmů - caprese podomácku á la Vanda, bez olivového oleje, samotný olivový olej sám o sobě mi nechutná.... 

:-)




Včera jsme šli s novými prváky na pivo a potom jsme šli s Klárou, Jiřím a Jiřím okouknout Signal festival, který probíhal v centru Prahy. Jednalo se o různé světelné efekty, instalace na budovách, a tak. Popravdě nás to moc dlouho nebavilo, takže jsme zhlédli tyhlety lustry v Kaprově ulici....


A videoprojekci na divadle Hybernia.

Asi nejsem dostatečně nadšená pro to "dnešní umění". :D
Ovšem nejlepší částí tohoto krátkého bloumání byla výrobna bonbonů, kde jsme ochutnali čerstvé, ještě teplé bonbóny.... Yummy. 






Vanda



Žádné komentáře:

Okomentovat