čtvrtek 12. prosince 2013

Pizza

Na pizzu jsem použila recept z apetitu, teda respektive na těsto. A musím říct, že nic moc. Těsto vůbec nedrželo pohromadě, takže jsem tam musela přidat  minimálně jednou tolik oleje, než je psáno. No nic. Ale pizza se povedla a mám zase jídla až do aleluja. Jo a taky jsem si udělala rajčatovou polévku, co jsem dělala minulý týden, je skvělá. :-)

Takže teda těsto, které moc nedoporučuju:
600 g hladké mouky
1 sáček droždí
100 ml olivového oleje (absolutně nestačí, když jsem to přidala do té hromady mouky, bylo to, jako kdyby nachcalo do oceánu, musela jsem přilít mnohem víc a přidat i vodu, než těsto jaksi taksi vypadalo)
1 lžička soli

Tak jsem si teda svépomocí vytvořila těsto, přidala jsem oleje opravdu o hodně víc, než je psáno, protože 100 ml se v mouce prostě ztratilo cobydup. Bylo psáno, že těsta je na jednu velkou pizzu, ale přišlo mi to divné podle množství mouky, a taky to divné bylo, mně vystačilo nádherně na dvě pizzy. 
Pizzy jsem popatlala kečupem (když jsem dělala rajčatovou polévku, mohla jsem si udělat i nějakou tu rajčatovou pastu, ale nějak mi to přišlo pohodlnější. Taky jsem si mohla koupit v obchodě hotové těsto na pizzu, když už jsem tam byla, ale nevadí.).
Když je málo místa na kuchyňské lince, vezmu zavděk i zemí.

No a na těsto jsem naplácala všechno možné, co jsem si koupila, půlku jsem udělala jakože margharitu s mozarellou, rajčetem a bazalkou, druhou půlku salámovou. Druhá pizza je takový můj homemade hawaii se šunkou, salámem, sýrem a ČERSTVÝM ananasem (děsně mě irituje, že i v nejparnějším létě mi všude vždycky na hawaii dají kompotový ananas, fuj). Mňam. To mám zase jídlo na celý, opět pracovní, víkend.



Vanda


Žádné komentáře:

Okomentovat